Apklausa

Kaip manote, ar mūsų mokyklos bendruomenės nariai yra tolerantiški?

Taip
Dauguma taip
Dauguma ne
Nežinau

Apklausos rezultatai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas 

 

Projektas ,,Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis"

Ukmergės Pašilės progimnazija dalyvauja projekte ,,Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Sulaukus  įrangos pristatymo į mokyklas, atsirado didelių galimybių pradinių klasių mokiniams gamtamoksliniam ugdymui(si) per bandymus ir patyrimus. Priemonių gausa ir tikslingas jų panaudojimas mūsų progimnazijos trečiokams leido įgyti kitokios patirties, žinių.

Mokytoja R.Mackevičienė pamokų pasiruošimui naudojo veiklų aprašus. Tai kryptingas, konkretus ir daugybės laiko nereikalaujantis darbas, o rezultatai maksimalūs.

 Pirmokai su mokytoja Rima Mackevičiene pasaulio pažinimo pamokoje tyrinėjo, lygino savo ir klasės draugų pirštų atspaudus. Aptarė, kuo jie panašūs, kuo skiriasi, kad turi pavadinimus. Dažniausiai pasitaikantys - kilpa, sūkurys, arka. Giminaičių pirštų atspaudai panašūs, tačiau skirtumų įmanoma surasti. Vaikai sužinojo, kad egzistuoja ,,pirštų atspaudų bankas" ir kokiomis aplinkybėmis galima juo pasinaudoti.

Trečiokai kartu mokytoja D. Verbickiene susipažino su termometrų įvairove. Juos lygino, kuo panašūs ir kuo skiriasi, išbandė praktiškai.

Priemonių komplektai leido mokiniams atrasti ir patirti pažinimo džiaugsmą, teorines žinias pritaikyti praktikoje. Dirbdami porose ir grupėse vaikai jautėsi atsakingai, nes rezultatai tarsi mozaika dėliojosi į bendrą visumą.

 

 

Pradinių klasių mokinių rašymo pasiekimų gerinimas stiprinant pedagogų IKT ir KGR taikymo kompetencijas

 

Nuo 2018 m. rugsėjo mėnesio Ukmergės Pašilės progimnazijos 1 ir 2 klasės mokiniai ir mokytojai dalyvauja „Pradinių klasių mokinių rašymo pasiekimų gerinimas stiprinant pedagogų IKT ir kolegialaus grįžtamojo ryšio (KGR) taikymo kompetencijas" projekte.

Pradinių klasių mokiniai mokosi pamokose naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir skaitmeninėmis aplinkomis, ir tai daro teigiamą poveikį jų ugdomiems gebėjimams bei skaitymo ir rašymo pasiekimams.

Projekto metu mokinių ugdymui progimnazijoje įdiegta virtuali ugdymo(si) aplinka „Eduka klasė“, atnaujinta IKT bazė: nupirkti 2 kompiuteriai mokytojams, Lego Master Learnhub išmanioji lenta su projektoriumi, 15 planšetinių kompiuterių mokiniams, planšečių įkrovimo dėžė, garso sistema, 4 „Blue Bot“ robotai su įkrovimo stotele ir kilimėliais, „Eduka klasės“ mokymo ir vertinimo platformos licencijos.

Mokiniai noriai įsitraukė į projektinę veiklą, jie mokosi spręsti problemas, mąstyti kritiškai, jausti pažinimo džiaugsmą, pasitelkdami skaitmeninius išteklius rašo, skaito, reiškia mintis raštu ir žodžiu, žaisdami tobulina skaičiavimo įgūdžius, „Blue Bot“ robotukų pagalba mokosi savarankiškai atrasti sekas, sudaryti algoritmus, lavina erdvinį matymą. Pamokos tapo įdomesnės.

 

 
 



Dalyvavimas eTwinning programos projekte

2017 m. balandžio 6 – 9 d. Pašilės progimnazijos anglų kalbos mokytoja Noneta Bakirovienė dalyvavo tarptautiniame švietimo mainų paramos fondo eTwinning programos seminare „Kompetencijų ugdymu paremtas mokymasis ir kaip kurti tarpdalykinius projektus“, kuris vyko Latvijos sostinėje Rygoje.

Seminaro metu buvo ugdomos šios kompetencijos: inovatyvių metodų taikymas tarpdalykinėje sistemoje, IKT įrankių mokymas ( 3D modeliavimas, skaitmeninių žemėlapių kūrimas, TwinSpace) bei jų integravimas į eTwinning projektus, eTwinning projektų planavimas, organizavimas bei registravimas elektroninėje erdvėje.

Dalyvavimas šiame seminare buvo puiki galimybė praplėsti profesines ir bendrąsias kompetencijas, užmegzti asmeninius ryšius, giliau suvokti bendravimo ir bendradarbiavimo prasmę europiniu lygmeniu.

Grįžusi iš seminaro mokytoja Noneta prisijungė prie turkų inicijuoto eTwinning projekto „LET’S PLAY OLD STREET GAMES AND EXCHANGE OUR CULTURES“ (Žaisdami gatvės žaidimus pasidalinkime kultūrų skirtumais) – Turkija, Ispanija, Italija, Lietuva.

Projekto idėja :

  • Kadangi šiais laikais dauguma mokinių darosi priklausomi nuo skaitmeninių technologijų, pagrindiniai projekto tikslai – atitraukti juos nuo kompiuterių, skatinti prisiminti senus gatvės/lauko žaidimus, sukurti vaizdo įrašą ir  pristatyti jį projekto partneriams.

Rezultatai : 

  • mokiniai patobulino anglų kalbos įgūdžius (naudojant užsienio kalbą realiame gyvenime ji išmokstama daug efektyviau);
  •  ugdė kūrybinius gebėjimus;
  •  jų mokymo(-si) procesas peržengė mokyklos ribas (mobilumas) ir tapo patrauklesnis;
  • projekto partneriams pristatė žaidimą ŠVIESOFORAS (sukurtas vaizdo įrašas);
  • susipažino su skirtingomis Europos tautų kultūromis.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

Informacija atnaujinta: 2020-09-29 19:58:34
© Ukmergės Pašilės progimnazija Telefonas +370 340 60092 | El. paštas pasilesmok@gmail.com