Pažintinė kelionė po Zarasų kraštą
2021-06-14

Birželio 3-osios rytą  Pašilės progimnazijos penktos klasės mokiniai, lydimi klasės auklėtojo E. Liumparo ir socialinės pedagogės L. Pežinskienės, patraukė Zarasų link.

Miestas pasitiko nuostabia gamtos ir vandens panorama. Pasivaikščioję centrinėmis gatvėmis, pasigrožėję Zaraso ežeru, pasisupę ant sūpuoklių toliau tęsėme kelionę. Vykome į Stelmužę, čia aplankėme ąžuolą ir medinį Viešpaties Jėzaus Kryžiaus bažnyčios ansamblį su varpine. Už 1,5 km nuo Stelmužės ąžuolo miške radome ir Lygumų akmenį. Čia trumpam stabtelėjome, pailsėjome.

Tolimesnė kryptis – Šavašos pažintinis takas – tai pėsčiųjų takas palei vaizdingą Šavašos upę, kurio ilgis – 1,5 km. Trasa pažymėta rodyklėmis, o take įrengtos 7 stotelės. Tako viduryje yra Lūžų akmuo su dubeniu, menantis kadaise čia buvusią senovės lietuvių šventyklą.

Pasivaikščioję pažintiniu taku patraukėme namų link. Kelionės įspūdžiams aptarti užsukome į Ukmergės rajone prie Šventosios upės kranto Šventupės miestelyje įsikūrusį kempingą „River Camp“. Smagią, akiratį praplėtusią ir emocijų kupiną išvyką baigėme dalindamiesi savo pastebėjimais, įžvalgomis ir degustuodami auklėtojo keptas dešreles.

Pavydėkite mums – turime patį šauniausią auklėtoją – Eriką Liumparą!